tHaNkS!!

Friday, August 14, 2009

fiza..tak balik ke?

fiza tak balik cuti mid sem??huhu..pelik tu...apepun..itulah kenyataannyer..bkn pe..br jer balik cuti H1N1 aritu..so malas lak nak balik kali ni...stay jela kat cni...my bestfrens pon tak balik..maybe nak wat asgment kot kami ni..huhu...
tapi klu diikutkan mmg tak penah sayer tak balik bile mid sem...naik sem7 br tak balik..wat malu jer kat adik2 junior yg br sem1 dah tak balik midsem...
pg td bgn awal...rase pelik coz wing sunyi sepi...rupe-rupenyer ramai gak bdk paras asyer tu dan balik...br cdg nak wat sesi..yg tinggal i and zila jer kat paras tu ngan sorg bdk ganu...caner nak wat sesi?huhu...
tetibe raser nak balik!!!!lalalala...

Tuesday, July 7, 2009

kembali lagi...

setelah hampir 2 bulan melepak-lepak di rumah..akhirnya pada 6 julai 2009 bersamaan hari isnin saya berangkat sekali lagi ke medan perang..huhu..medan perang yang di maksudkan ialah kembali semula mengadap pelbagai tugasan,kerenah kwn2,lecture, dan lain-lain..rindu gak kat UUM nie..hehehe...bermulalah sem 7..tak sangke..dah final year..rase cam tua jer..senior la konon...lalalala...
sem nie bertambah mencabar coz kiteorg kene wat...
1.latihan ilmiah a.k.a thesis
2.praktikum
3.intership (sem dpn)
ketiga-tiga hal yg manpak cam takder ape2 nie sgt menakutkan sayer..rase nak balik kat sem1 jer plak...lagi nak grade lagi banyak keje...cam tak mampu jer..kalau la ader org wat service wat thesis i la org pertama yang nak upah dorang..hehehe..
tadi ader perjumpaan bdk2 kaunseling..so mcm2 hal la yg dibangkitkan dan secara tak formalnyer berkenalan ngan bdk2 junior..SELAMAT DATANG KE UUM,SELAMAT MENEMPUHI CAMPUS LIFE!!!

Friday, May 8, 2009

akhirnya...penantian berakhir...

3 hari lepas selesai sudah perjuangan seorang pelajar,anak,adik dalam mengadap paper exam...leganyer tak terkata walaupun aritu mase jawab paper etika ntah pape ntah yang saye goreng!!hehehe..aura nak balik lg kuat dari nak jawab exam..hope paper tu ok..lalala..im still at my sis home..sat lagi baru nak balik kg.gajah..tak sabarnyer...ni tgh tggu yang len bersiap-siap..nanti kat umah bz lak wat preparation org nak tawen...
kepada sume kwn2..sem dpn kite jumpe lg k?kite akan hadapi pelbagai lagi rintangan assigment,praktikum,exam,kerenah kawan-kawan n len2...ape plak cabaran yg bakal membuatkan saye sedih..suke...tension...nak menjerit dan lain-lain..
ok papai sumer!!!

Saturday, May 2, 2009

lamenyer tak update blog!!!

salam...
kali nie rasenyer paling lame saye tak wat entry baru kat blog nie...
nak kate busy tu memang busy...
tapi sebenarnyer leh jer coz berselang ari pg lab...
tapi ntah la...maybe malas kot...
maybe takder cite best yang nak dikongsi bersama...
maybe ader rahsia hati yang hanya perlu disimpan di dalam hati...tak mampu nak keluarkan..hehehe...
ape apepun...nie exam month...
bulan yang paling tak best..
coz kene ngadap buku...
tak ngadap nanti takleh jawab lak...
memula aritu paper KAEDAH MENGAJAR...
mase study cam susah gile nak masuk kepala...tp mase jawab aritu...boleh la...maybe tang esei kantoi sket kot..
paper kedua plak.. TINGKAHLAKU BILAZIM..
boleh la jawab..insyaALLAH..
paper ketiga PERUNDINGAN TERAPUTIK...rase nak nangis mase jawab..nak kate tak bace dah bace..but still tak leh jawab...takutnyer...kene repeat...oh no!!
paper keempat KOMUNITI KAUNSELING..boleh la jawab sket2 walaupun banyak gak yg digoreng!hehehe...paper kelima baru settle tadi..DINAMIKA KAUNSELING KELOMPOK.. paper en.mie..ok la...just bahagian b hentam je...confius ngan soalan...
ader dua lagi paper...KAUNSELING KELOMPOK ngan AKTA DAN ETIKA KAUNSELING... im so nerves ngan paper etika tu..rumet kate susah paper tu...serius takut..dah la nak dekat balik kg..takut dah malas nak study jer...paper tu fully fact!!so susah sket nak goreng2..hope i can do it!!!
perasaan mmg dah ader kat kg jer skrg nie...maybe sbb majlis perkahwinan my bro tak lame lagi wat saye tak sabar nak balik...macam-macam benda nak wat..rindu kat tv...rindu kat awin..rindu kat adam...rindu kat along..rindu kat adik...rindu kat sume yang ader kat kg la...