tHaNkS!!

Sunday, July 27, 2008

kak lin dan hadza yang busy....

org kat bilik kakza
kat cni jela yang leh surf lelame...
nsb bek tak kene halau mgan tuan rumah...hehehe...
tgh dok tgk kaklin ngan hadza yang tgh busy tgh wat kertas keje...
paperwork utk kem kaunseling...
hadza tension...
kaklin pun tension...ngantuk die ckp...
bengong die ckp...huhu
tension punyer pasal
die ckp "geng naik dulu...gudnite...letih sokmo..."(kaklin ckp)
esk die nak g jitra ngan hadza, ngan paranormal...
dorg nak g konfemkan bas penjara utk kem kaunseling
arini bufday kak za...
tak abeh2 dok gayut tipon...
mentang2 la free..jeles tau!
zila tgh dgr lagu nasyid...
khusyuk..insap katenyer...
sbnrnyer kiteorg baru dok wat asgment PKR...
Bukan parti keadilan tau
tp psikologi kanak2 dan remaja
kiteorg penin dok translate buku BI ni
tp asgment tak siap lg...lusa dah nak submit...
huhuhu....payah2..
hope leh siapkan
zila dah offkan laptop die..
dah nak naik dah....
oh yer
24 julai aritu...
my bufday...
dah tua dah rupenyer...
huhuhu...sedey la thn ni...
coz die la sorg tu...
lupe nak wish...
maybe bz...
maybe luper...
tp....
tp..... takpela....
yg penting org takkan lupe wish bufday die bln november nanti...
walau camner pun ramai adik beradik org kat uum ni yang wish
thanks korg!
siap de yg bagi banyak testi kat fs..
hehehhe...
k,la...nak sambung wat asgment
pastu nak naik bilik...
zzzzzzzzz........

Sunday, July 20, 2008

BELI NOVEL LAGI??

ARI KHAMIS KUAR...
G ALOR STAR...
NGAN NY BESTFRENS...
SAPE LG...
ZILA...
MEMULA G KEDAI KAMERA
NAK REPAIR KEMERA ZILA
SCREEN PECAH..
ADE WARRANTY...
TUP TUP DORG CKP TAKLEH BAIKI...
KLU BOLEH PUN RM600..
BAIK BELI BARU...
THEN KITEORG JLN2 KAT CITY PLAZA...
G KEDAI MY FEVERET...
POPULAR BOOKSTORE...
BANYAKNYER NOVEL BARU...
RAMBANG BIJIK MATA...
HEHEHE...
BANYAK DISKAUN LAK TU...
TAPIKAN....
PLG SEDIH...
TERLUPA NAK BWK KAD AHLI POPULAR!!!
SENGAL!!!
LAST2 BELI DUA NOVEL BARU...
SEBENARNYER NAK BELI NOVEL AISYA SOFEA...
TP TAKDE LAGI LA...
MAYBE TAK SAMPAI LG KOT...
SEMALAM BACA REVIEW NVL BARU KAT MAJALAH REMAJA..
ADELA NVL BARU AISYA SOFEA..
TP TAKDE LAK KAT SITU...
JUZ BELI NOVEL DARI DAMYA HANNA
TAJUK DIE..
TERNYATA CINTA..
ONDAWAY TGH BACA SEKARANG...
SATU LAGI DR ANIS AYUNI...
TAJUK DIE SERIBU KALI SAYANG...
TAK BACA LAGI...
PLASTIK PUN TAK BUKAK LAGI...
PAS G A.STAR KITEORG G JITRA...
CAM BESELA...
DOK BORONG KAIN PASANG...
BANYAK GILE CIK ZILA TU BORONG KAIN...
NAK JUAL KAT KG KOT...
LALALALA...
JGN MARAH ERK ZILA??
ORG PUN ADER BELI..
3 PASANG...
SATU UTK MY MUM...
SATU UTK MY SIS...
SATU LAGI UTK MY LIL SIS...
LENGKAP!!
JD LA KOT2 DORG NAK WAT BAJU RAYE..
HEHEHE...

Tuesday, July 15, 2008

busy nyer semalam...

semalam sibuk sgt dok siapkan laporan Ros...dr pg...tu la..wat keje last2 menet...dah tu mlm td dah rosakkan printer ila ngan farah..hukhuk...ape-apepun ptg ni kene gak submit utk dijilid...hope sumenyer ok..ni pun dok kat lab..still print...

Friday, July 11, 2008

sem ni jd sasterawati kot!!!huhu...

knapela sem ni sume subjek yg diambil semuanya berkaitan dengan dunia sastera?hampir kesemua paper...walaupun aku mmg minat sastera tp...otak ni tak tercapai same level or kurang sket level dr lecturer sastera terhandal..En. Azmi Ibrahim..aku suke sume kelas die tp tu la..otak ni cam blur-blur jer...maybe br first week kot..kite wait n see next class...mane tau...kelas tu tambah best...
oh yer!! semlm g jitra ngan zila...tak la byk sgt brg yg dibeli..but...abes dekat2 seratus la gak...ntah ape la yg aku beli..huhu...br bcadang taknak kuarkan duit ptptn utk bulan pertama ni..hope i can manage duit yg abah bg tu..dah tggl sket jer...cian aku kan?....hukhukhuk....