tHaNkS!!

Thursday, July 29, 2010

...::kU iNgiN kAmU::...


Demi semua yang aku jalani bersamamu
Kuingin kau jadi milikku
Kuingin kau disampingku

Tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
Dan hanya dirimu yang bisa
Membawa surga dalam hatiku

ref:
Kuingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani…

Sentuhanmu
Bagaikan tangan sang dewi cinta
Yang berhiaskan bunga asmara
Dan membuatku tak kuasa

Back to ref

Di setiap arung gerak
Tersimpan di hati kecilku
Bahwa dirimu terindah untukku

Back to ref

ref2:

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernafas
Selama Tuhan masih mengizinkan
Kuingin selalu menjagamu

Back to ref2 [3x]

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernafas


Tuesday, July 27, 2010

template??layout??hehe



wakaka...takde keje..asik menukar-nukar layout aka wallpaper blog..huhu!!nanti nak tukar lagi..entri jarang nak hapdet tp asikla mencantikkan blog..hehehe..serius nie hobi baruku...mentang2 la jadi penganggur berjaya sekarang..nges..nges..nges....=p


Monday, May 24, 2010

Kebahagiaan Dalam Perpisahan...=(



Tak perlu ucapkan sepatah kata

Kerana lantang terbaca dari muka

Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa

Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi

Betulkan kesilapan perhubungan ini

Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan

Manakah agaknya cinta kasih?

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum

Bunga yang layu pada musim luruh

Yang dulunya mekar disinar suria

Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata

Semakin lama semakin rekah

Menimbulkan tanya apa mungkin kita

Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tiap titis airmata kau tangiskan

Ku dah cukup menampung selautan

Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam

Kerana cuba menafi realiti

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum

Bunga yang layu pada musim luruh

Yang dulunya mekar disinar suria

Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata

Semakin lama semakin rekah

Menimbulkan tanya apa mungkin kita

Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Sunday, May 9, 2010

Seminggu Praktikal Bersama Cikgu Fiza..hehehe...

Salam...
saye nak citer nie...saye sdg menjalani praktikal di sekolah menengah kebangsaan sri perak, parit buntar...baru seminggu tapi dah mengalami pelbagai dugaan, ringtangan dan halangan..besela..hidup..mane best klu takde sume2 ni kan?huhu..kami memang la berdua berpraktikal di sana..tapi...saye kene sesi petang, zila lak kene sesi pagi..so sorg2 la kan? memula tension gak..tapi takpe..HADAPI DENGAN SENYUMAN....nanti dah keje betul2 kene sorg2 gak kan?(ayat nak sedapkan ati)

saye mengajar BAHASA MELAYU dan dan dapat kelas dah pon..ting 1A2..agak mencabar la gak kelas nie..banyak mulut memasing..penat nak ngajar..huhu..sabar2..selain bergelar guru praktikal bahasa melayu, saya juga bergelar kaunselor pelatih di sana...nie main tugas saye n kawan2 sebenarnye..taktau la sempat ke tidak nak cukupkan 480 konteks hour..mau patah tangan n jari-jari menulis..huhu..takleh bayangkan betapa busynya kami dalam bulan 6 n 7 nanti..sume benda kene wat n kejar...

sesi kaunseling baru satu je wat..adess..byk giler lagi..mampukah aku???hope sumenye berjalan ngn lancar...nie belum lagi di campur ngn penat nak wat projek bimbingan, dan lain-lain..duit pon makin nipis skrg nie..ade tak sape2 nak derma duit korg kat saye?huhu..semlm g fotostat dan abes hampir rm100..tu belum campur ngn duit makan, bayar sewa rumah, bil air n elektrik..adui..sakit la saye tiga bulan nie..kene puasa beli novel, vcd, majalah la nmpak gayanye..huhuhu...

ok la..di sini saye nak kongsi pic tuan tanah selama seminggu pegi sekolah..ehehe..aje gemo bergambo!nie pic seminggu g sekolah...saje2 boring2 amik la gambokan?hehehe...

hari isnin 03/05/2010

giler berserabut cikgu fiza first day!!!hahaha...mase nie stress sbb byk kejutan yg diterima...dah la kene stay dari kul 7 pagi sampai 6.30 petang..ngn tak mknnye..so stress kuasa dua la daku...hehehe...dalam bilik kaunseling mase nie..

hari selasa 04/05/2010


hari kedua..muke dah jernih dah sket..hahaha..nie kat umah..tyme kul 11 lebih..siap2 nak g sekolah sesi petang..awal sey cikgu nie pegi sekolah..huhuhu =p

hari rabu 04/05/2010

hari purple sedunia..purple gurl la kononye..kat bilik guru..tgh tggu kelas..hehehe..mane name tag??ade..tak nampak lak dlm pic nie...

hari Khamis 05/05/2010


gile gambo kah daku?hehehe..bkn la..nie namenye aktiviti di waktu senggang..boring weh..banyak keje kene wat actually tapi taktau nak mule yg mane..lagipun kat tempat org la katekan..maybe minggu kedua agresif sket kot..hehehe..tak suke pakai tudung nie..huhu

hari jumaat 06/05/2010


hari terakhir..muke cam hepi sket kan?huhu..mmg la..ari jumaat pastu esknye coti..so sukela sket..hehehe..nie bkn rotate tudung ari isnin erk?nie tudung len..kaler jer hampir2..huhuhu...bilik guru masih menjadi mangsa daku snap2..hehe

ok2..suda2 yer cik fiza..minggu seterusnye tak amik gambo dah kot..hehehe...nanti dapat cop CIKGU PRAKTIKAL YG KUAT BERGAMBO lak kang..hehe..bye2...