tHaNkS!!

Monday, September 8, 2008

Putus??clash??

Seperti yang kite tau..takde sape yang suke ngan perkataan di atas kan?putus...clash...dan sewaktu dengannya...contohnya dalm perhubungan percintaan...sakitnyer kalau cinta kita putus ditengah jalan...lebih-lebih lagi kalau kata putus tu bukan kita yang pinta...leh la frust tertonggeng..nak-nak bg mereka yang terlalu sayangkan hubungan tersebut...korang pun mesti tak suke perkataan putus tu kan?cam negatif jer perkataan tu...
begitulah jugak yang terjadi dengan saya...baru-baru ni...dalam minggu lepas kalau tak silap...sedih jer rasenyer....nak tau nape?btl korang nak tau?malu la nak gtau....k la...saya gtau erk?tp korang jgn la marah...bengang pun jangan...kesian kat saya yang dah ade kes putus ni takpela...k la...sebenarnyer....sebenarnyer...last week...sandal cinderella saya PUTUS!!! masa tu nak balik dr kelas pemikiran...sedih wo!!!nak jln pun susah...sy syg sandal tu..tp putus..nak wat camnerkan? "sandal cinderella" tu cikgu mase kat ros yang bagi nama tu..maybe sebab sandal tu kaler putih..ade batu-batu sket...dua hari pas tu selipar saya yang berumur setahun tu plak yang PUTUS!! bengang siot..apakah??sampai dua barang saya putus...huhuhu..yg selipar tu lg bangang! br nak pakai g toilet dah putus..sabotage ape..hehehe..k la..tu la kisah PUTUS saya...korang yang bace jangan marah k?tak baik marah dlm bulan puasa ni...heheheh

0 you says: