tHaNkS!!

Monday, August 2, 2010

~~hikhik,,,SaYa SuKe...~~(^_^)

Nie la keje saya mase menjadi penanam anggur yg tak bape nak berjaya...main facebook..main dload lagu...download movie n layari tenet sampai kene marah..hehehehe..memang idup senang la..hukhuk...bile la nak cari keje nie...???ala..bru 3minggu jadi penganggur..so baru lagi kan?ngeh3...

selain melakukan pekara diatas..salh satu hobi saya msemenjak dibangku sekolah menengah ialah membaca novel..opkos la from alaf21..tapi ader gak dari penerbit lain..janji citernye menarik+seronok+dan paling penting mampu membuatkan saya berada diawang-awangan..hahaha..tu la yg saya nantikan tiap kali baca novel..ader banyak gak la koleksi novel yg dah dikumpul semenjak dua menjak nie...mak bising gak sebab abeskan wit n buat saya leka..tapi sekarang mak tak larat n tak bising lagi..siap bg satu sudut dlm almari untuk menempatkan novel2 saya..hehehe..

ok..takmoo membebel banyak2..baru-baru nie ader pinjam dua buah novel dr kawan my lil sista..satu from damya hanna n satu lagi dari rania firdaus..tajuk die klu tak silap ILHAM HATI N CINTA DUA JIWA...dan secara tak sengajanya dua-dua novel nie mempunyai watak heroin yg hampirlah same..iaitu..heroin yang mengalami amnesia..sakit pelupa..hehehe...

so..citer ilham hati best gak...cinta dua jiwa pon best...tapi dua2 dah abes baca..so pagi tadi berjaya menamatkan novel cinta dua jiwa..hatiku tersentuh membaca satu dialog dalam novel tu..camni bunyiknyer lebih kurang...

Sebagai isteri, tempat kita adalah disisi suami. Tanpa suaminya, seseorang wanita yang telah berkahwin itu tak akan kelihtan cantik di mana-mana. Berada di sisi suami, perempuan terlalu mudah untuk mengumpul pahala. Hanya dengan menyambut suami pulang dari kerja, si isteri dah dapat pahala. Subhanallah..besarnya nikmat-NYA untuk wanita yang dah bersuami. Rugilah wanita dah bersuami ni yang tak tahu memanfaatkan gelarannya itu..

Dialog ni dituturkan oleh salah seorang kawan kepada watak heroin...so saya suke..hikhikhik...(^_^)






p/s: saya bukan minah jiwang...huhuhu

0 you says: