tHaNkS!!

Friday, December 31, 2010

selamat tinggal 2010..selamat datang 2011


SALAM

tahun baru bakal menjelang dalam bape jam jer lagi..bile memperkatakan tentang tahun baru kite takley lepas ngan azam...ramai yg memasang macam2 azam bile tiba tahun baru...aku??azam??tak pernah dilafazkan...aku pon taktau nape aku tak penah berazam..that means menyatakan ape azam aku..azam aku hanya di dalam..hati jer yg tau ape azam aku.. kenape begitu?jawapannye memang takde...dah terbiasa memang tak nyatakan..juz lakukan sampai berjaya..berjayakah??ade azam yg berjaya aku laksanakan..ader gak yg tak..dan akan dipostpone..bley??hehehe. oh yer!!aku gak takut sangat2 nak hadapi tahun 2011 nie..can feel..mesti lagi banyak cabaran+halangan+dugaan yg aku kuterima..tatotnyerrr....

selain itu..bercakap mengenai celebrate new year..jua tidak pernah kualami..kunokah aku?konservatif??ketinggalan zaman?? hahaha..serius cakap..aku tak penah g memana juz utk celebrate tahun baru..tahun baruku biasanya hanya di depan tv..takpun didepan my lappy...tapi memang tak teringinpun aku nak g celebrate..g kunsert ke,pertunjukkan ke...(budak baik la sgt)hahaha...

niat asal entryku kali ini juz nak wish SELAMAT TAHUN BARU aka HAPPY NEW YEAR je kat my readers(ade ker??)..leh lak melalut2 ke azam la..celebrate la..hahaha..semoga tahun depan dapat kulalui dengan lebih gagah perkasa lagi..jiwa taklut dengan dugaan+cabaran,hati tidak cepat patah dan terguris apabila diuji..ameennnn....


♥ Cik Kaseh yg Kiut ♥

0 you says: