tHaNkS!!

Wednesday, July 9, 2008

List my feveret song now...

TAPI BUKAN AKU-KERISPATIH

Jangan lagi kau sesali keputusanku,
Ku tak ingin kau semakin kan terluka
Tak ingin ku paksakan cinta ini,
Meski tiada sanggup untuk kau terim

Aku memang manusia paling berdosa,
Khianati rasa demi keinginan semu
Lebih baik jangan mencintai aku dan semua hatiku
Karena tak kan pernah kan kau temui, cinta sejati

Chorus:
Berakhirlah sudah semua kisah ini,
Dan jangan kau tangisi lagi
Sekalipun aku tak kan pernah mencoba kembali padamu
Sejuta kata maaf terasa kan percuma,
S’bab rasa ku t’lah mati untuk menyadarinya

Bridge:
S’moga saja kan kau dapati
Hati yang tulus mencintaimu, tapi bukan aku


HANYA KAU YNG MAMPU-AIZAT
Ku cuba redakan relung hati,
Bayangmu yang berlalu pergi,
Terlukis di dalam kenangan,
Bebas bermain di hatiku....

Cerita tentang masa lalu,
Cerita tentang kau dan aku,
Kini tinggal hanya kenangan,
Kau abadi di dalam hatiku...

Harusnya takkan ku biarkan kau pergi,
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati,
Derita yang mendera kapan akan berakhir,
Hanya engkau yang mampu taklukan hatiku..

Cerita tentang masa lalu,
Cerita tentang kau dan aku,
Kini tinggal hanya kenangan,
Kau abadi di dalam hatiku..

Harus nyatakan ku biarkan kau pergi,
Membuatku terpuruk rasa ingin mati,
Derita yang mendera kapan akan berakhir,
Hanya engkau yang mampu taklukan hatiku..

Aku cinta ooohhh..
Aku cinta ooohhhhhhhh..

Hanya engkau yamg mampu taklukan hatiku...

ooooooohhhhhhh...

AYAT-AYAT CINTA-ROSSA

Desir pasir di padang tandus

Segar sang pemikiran hati

Terkisah ku di antara

Cinta yang rumit

Bila keyakinanku datang
Kasih bukan sekedar cinta
Pengorbanan cinta yang agung Kupertaruhkan
Maafkan bila ku tak sempurna

Cinta ini tak mungkin ku cegah
Ayat-ayat cinta bercerita
Cintaku padamu
Bila bahagia mulai menyentuh

www.rizkyonline.com
Seakan ku bisa hidup lebih lama
Namun harus kutinggalkan cinta
Ketika ku bersujud

ADA UNTUKMU-NUBHAN

Di sana pungguk menanti
Mengharap bulan membalas rindu di hati
Di sini aku berdiri
Menunggu penuh dengan kesabaran

Tanpa manis madah
Janji yang puitis
Tuk persembahan
Hanya ketulusan
Sekeping hati suci

Aku…
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku…
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku…
Sayang dirimu
Biarpun nafas ku sampai terhenti

Akan ku kota janji kita
Mendirikan Tajmahal cinta
Seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya.. oo..

Terasa indah pabila berdua
Semakin tiba saat bahagia
Merai cinta kita

Aku..
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku..
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku..
Sayang padamu
Biarpun nafas ku sampai terhenti

Akanku kota janji kita
Mendirikan Taj mahal cinta
Seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya

0 you says: