tHaNkS!!

Saturday, January 15, 2011

Boleh ke Tak??

Assalamualaikum...

tetiba semangat berkobar-kobar untuk bergelar SI BLOGGER TEGAR...mampukah aku??pe mimpi tetiba nak menyandang gelaran tersebut?hahaha...ntah la...aku tetiba bersemangat nak selalu menghadpet blog kesayanganku ini...adakah janji akan dikotakan??huhuhu..taktau lagi...tapi aku dah start gune NUFFNANG...apekah ini?aku pun tak bape pandai..nanti nak blaja lagi pasal benda nie...

sebelum nie aku memang banyak benda nak update..tapi aku nie jenis si perahsia...so banyak cite terpaksa simpan dalam ati jer...tapi sejak dua menjak nie aku terrajin plak nak selalu menulis disini...lagipun followers aku bape kerat je pun...so memang tak ramai yang tahu kewujudan blog aku yang tak glemer ini..hehehe...so kalau ade cerita pasal aku kat sini tak semua orang tahu...memandangkan entry sebelum nie saya perlukan seseorang..sekarang saya dah jumpa...blog comelku inilah somebody aku..hehehe....korang yang membaca(ade ker??) doa-doakanlah aku rajin menulis disini...byebye.....

♥ Cik Kaseh Kiut ♥

0 you says: