tHaNkS!!

Saturday, January 15, 2011

Ku Di Dalam Dilema


Assalamualaikum n good afternoon everyone!!

Seperti yang penah aku cerita dalam entry-entry lepas, konvo aku terpaksa di batalkan kerana Kedah dilanda banjir. Sepatutnye aku konvo 2 Nov 2010 tetapi di batalkan. Memang sangat frust pada mulanya, yela..aku dan kaum kerabat yang ramai nie bersungguh-sungguh ke Kedah..tuptup...pagi ari aku konvo tu baru aku tahu konvoku dibatalkan dan akan di buat pada masa kan datang

Baru-baru ni kat fb MPP UUM aku terbaca pasal konvo aku akan diadakan pada 19 Februari 2011 bersamaan dengan hari sabtu. Perasaan agak hambar+kosong untuk memenuhi jemputan ke konvo ini.Aku cam dah malas nak kesana, tapi bile difikirkan, ni je la kenangan aku naik pentas amik skrol. Maksudnya kalau aku pegi, ade la bukti yang aku pernah belajar di sana. hehehe...tapi nak pagi nie mesti banyak bajet kene kuar. Sian kat abah yang dah banyak aku susahkan duit dan tenaganya semata-mata untuk aku amik ijazah. Pening kepala aku dok pikir sama ada nak pegi ke tidak.

Hal yang membuatkan hati aku jadi malas apabila member aku bagitau yang jubah kene amik sendiri, tak boleh ade wakil amikkan jubah..sengal gak rasenye. Bukan ape, nak kesana tu pakai duit jugakkan? dah la tarikhnye 13hb 2 so lame gap sebelum nak konvo. Aku pun taktau kenapa UUM buat camtu. Mak abah macam suruh pegi je, dorang kata nanti aku takde kenangan amik skrol, tapi aku taktau lagi, memang dalm dilema sangat. Lagi satu, aku fobia, takut tarikh konvo clash tarikh aku interview KPM. memang sangat fobia! Selain tu, aku rasa, tak ramai kosmate aku yang dapat pegi memandangkan ramai yang dah dapat penempatan( sedey aku).

So, sampai la ni aku tak dapat buat keputusan sama ada nak pegi ke tak. Masih memikirkan baik+ buruk aku pegi atau tak pegi. hati macam nak, tapi taktau lah. Aku kene sahkan 20hb nie sama ada nak pegi atau tidak.


Bukti yang menunjukkan tak boleh wakil ambil jubah
credit to: fb Rafi Isa

♥ Cik Kaseh Kiut ♥

0 you says: