tHaNkS!!

Thursday, January 13, 2011

::.NeeD SomebodY.::



Assalamualaikum...

i need somebody la skrg...utk luahkan ape jer yg aku rasa..tapi sape erk?aduyai..sape nak volunteer pinjam kan mata dan telinga die untuk dengar masalah+dilema+kesedihan yg aku alami??huhuhu...klu ade teman berpacaran,leh gak aku luah kat die(hehehe)..tapi aku single lagi..hukhukhuk..bukan takmo luah kat mak+abah+adik-beradik..tapi aku takut membebankan mereka(konon anak yg baik la tu)hehehe.... tapi seriuosly..i need somebody..yg leh faham masalah aku+boleh bagi pendapat+boleh tersenyum+menangis dan beriaksi+bagi sokongan dan dorongan kat aku yg sangat2 JATUH sekarang nie....

minggu nie n minggu depan kesedihanku mungkin berlipat ganda..sebab????malas mau crita...mungkin bakal menaikkan lagi tahap kejelesan aku jer nanti...so??ape perlu aku lakukan??tido 24jam??deactive??sorok modem intenet??hahaha..keje gile je tu...mungkin kurangkan online kot...leh ker?hehehe

sudah jatuh ditimpa tangga...dah la menganggur,,,duit pon kurang,,,my kesayangan pon rosak!!henpon kesayangan aku rosak....dan dan ni la ko nak rosak..tyme aku takde duit papa kedana+miskin ini baru ko nak rosak??g tanye kat kedai maybe dlm rm100 paling kurang bajet mau repair itu henpon....so korang faham2 la nape dlm minggu nie entry aku sendu jer kan?hikhikhik..agak stress ngan semua ini..mau larik ke tempat yg takde org..mau menjerit sekuatnya..n paling penting...I SERIOUSLY NEED SOMEBODY....

sekadar gambar hiasan

♥ Cik Kaseh yg Kiut ♥

0 you says: