tHaNkS!!

Saturday, February 26, 2011

Sudah Lama

Assalamualaikum..

Iyer...aku tau..sudah lama aku mengabaikan kamu wahai blog ku, agak busy sejak dua menjak ni, Ade banyak menda mau cerita, mau upload, tapi tu la..ade jer yang menghalang, lagi-lagi sekarang my lappy asik la buat hal, kene lembut-lembut menggunakannya =)

Ok, nanti aku citer pasal aku punya konvo, aku punya holiday ke Kedah, sekarang tengah mengedit beberapa keping gambar, nanti dah ready aku create di sini. Oh ya! aku tengah gile mengedit gambo sekarang, slalu guna photoscape, korang yg bese mengedit mesti tau software ni paling mudah digunakan, so aku nak la yg advance+thrill sket, so nak la try guna photoshop tapi........huarghhh..agak susah nak download sofware tu sebab saiz besar, nak guna cd plak tempat cd aku punye lappy ni dah berkurun rosak, so camner??hukhuk... dulu penah ade software tu dlm lappy aku, dan try tu use, tapi hampeh! sampai la ni aku tak khatam2 gak guna photoshop! (sedey amat)

:: sape leh ajar aku guna photoshop?hehehe..::

♥ Cik Kaseh Kiut ♥

0 you says: