tHaNkS!!

Tuesday, February 15, 2011

~MaHu Ke UtArA~

Assalamualaikum

Esok bersamaan 17 februari 2011 (Khamis), aku akan berangkat ke utara tanah air! kemana lagi jika tidak ke Kedah. Location yang lebih spesifik ke UUM Sintok! Rindu mahu ketemu kawan-kawan seperjuangan satu ketika dahulu. Aku berangkat dari Medan Gopeng (bagai jauh sangat ipoh ke Alor Setar tu erk?hehe). Maybe amik bas pagi, kalau sampai cepat aku dan zila cadang nak amik jubah konvo pada hari yang sama, tapi tengok dulu la camner.

Oh, yer? korang tau tak nape aku kesana?. Aku menghadiri konvoku yang telah tertunda itu, kalau nak tau citer lebih spesifik, korang boleh tengok sini dan sini. Last check tadi, resit gambar aku hilang!!huwa...camner ni??aku dah la tak ada duit..sian kat aku, mane lak ilangye resit tu??benci tul la..hope ade alternatif lain mase aku diskus ngan orang yang incharge gamba ni.

Ok, aku nak pegi bersiap-siap kemas barang. Memang la aku pegi esok, tapi petang ni aku kene pegi umah my sis dulu, esok die hantar di Station bus. Korang doakan aku selamat pegi dan balik ok? dan doakan tiada lagi kejadian seperti dulu berlaku, takmo la tunda konvo lagi. bye and take care all :)

:: tiada nota kaki utk entry kali ini :) ::

♥ Cik Kaseh Kiut ♥

0 you says: