tHaNkS!!

Tuesday, March 8, 2011

Badrul Oh Badrul..

Assalamualaikum

Aku nak jugak wat entry pasal hal ni, entry ini tercetus bila aku menjadi salah seorang penonton setia Trilogi Cinta. Seperti satu entryku yang lalu, aku ade citer pasal hal ni, aku dah baca ketiga-tiga novel dari citer ni, Dulu-dulu masa baca, aku memang jatuh kesian ngan watak si Badrul nih, sian die, dah la cinte kene reject pastu orang yang die suke kawen ngan abg ipar, pastu kene lak bertanggungjawab pada seha sebab adik die punya angkara..huhuhu..memang kesian tahap dewa la kat die.

Aku admire watak ni sampai novel yang ketiga iaitu Tiada Lagi Mimpi, sangat baik watak si Badrul ni, then masa baca novel ni of kos la aku bayangkan orangnya hensem2 je.hehehe..So bila didramakan, memang watak sidia ni lah yang aku tunggu-tunggu, wah! ok what pelakonnya, boleh tahan macho (gatal eh aku). Korang mesti tak bape kenal or tak kenal pon si Yus waizar ni kan?hahaha. Aku try google pun tak banyak info pasal pelakon ni. Bagi aku die sangat berjaya membawakan watak Badrul, sangat berkesan okay!(sile clap-clap hand) Hal ini juga membuatkan aku teramatlah suka ngan die, asal part die jer attention aku meningkat!hahaha..(dah macam budak pempuan berumur 13 tahun lak aku dok admire-admire..hehe)

Aku nak citer tu jer sebenarnye dalam entry ciputku kali ini. Tapi sememangnya si Yus waizar ni sangat berbakat!keep it up!pasni belakon lagi watak-watak camni ok?boleh aku terasa berada di awang-awangan lagi hehe..


nie la Badrul a.k.a Yus waizar. Rembeskan beliau??hehe
credit to: pakcik Gugel

♥ Cik Kaseh Kiut ♥

0 you says: