tHaNkS!!

Thursday, March 10, 2011

hoyeah!!shawl dah sampai..

Assalamualaikum

Sebenarnya, aku dah lame dok tengok blog dan facebook yang ade jual shawl online, memang banyak yang berkenan di hati tapi ku simpankan saje hasratku ini memandangkan aku masih tidak bekerja lagi. So selama ni hanya dok usha walaupun dalam ati meronta-ronta mau beli.

Aku dah lame gak minat pakai shawl ni, tak silap bulan 7 tahun lepas aku dah start mencuba pakai. Aku agak susah sket pilih shawl ni, aku nak yang agak panjang supaya senang lilit dan tak jarang pastu kalau boleh nak yang fabrik agak tebal dan senang nak betul kat depan sebab aku kureng sket suka guna inner (rase diriku bertambah boolat kalau pakai inner).

Baru- baru ni aku ade add sorang sis ni, die jual shawl jugak. Salah satu sebab aku berkenan ngan shawl yang die jual adalah kerana harganya, agak murah berbanding yang penah aku tengok sebelum ni. So, mase jalan-jalan kat picture fb die aku terpikat salah satu dr shawl yg dijual dan terus aku komen " nak yg ni" tanpa sedar ok?hehe so tanpa banyak bicara, malam tu gak aku booking. Wah! sape nak tulun bank in kan duit nih? setakat rm 18 tu aku mampu lg (walaupun masih menganggur) tp nak bank in yg susah sebab aku bukan leh kuar selalu. Sape lagi yang jadi mangsa kalau tak abang aku?hehe. Malam tu jugak aku mesej die dan suh die bank in dan aku cakap "nanti balik kampung orang bayar balik" dan die jawab ''ok, esok bank in" dalam ati aku mase tu sangatlah gumbira!yahoo..

Dan ari selasa bersamaan 8 march 2011 shawl yang telah aku booking telah sampai..hehehe..sengih sampai telinga. Sejak dari itulah aku dah start gila shopping online, lepas ni aku mau beli lagi dan lagi walaupun aku tak keje lagi. hehehe...Baru la aku tau, shopping online ni memang leh wat orang ketagih (lambat no aku tau erk?ketinggalan zaman tul). Nak tau my mum kate ape bile tengok aku beli shawl ni? "nie belum keje dah beli macam-macam, esok dah ade gaji taktau la die shopping macam mane" hehe. "Die" tu maksudnya aku la. =) dalam ati aku juz cakap "no komennn"hehe

nie la shawl tersebut, masih dalam bungkusan

di jamin sampai esok..wakaka..yeye o jer..

dikeluarkan dari bungkusan, shawl ni ade dua kaler biru seakan putih dan biru gelap, nak kaler biru terang sket tapi aku lambat grab, tapi yang nie pun cantik, siap ade sequen kat tepi

maka dengan ini, bertambah lagi koleksi shawl aku dan percayalah ianya akan bertambah lagi dan lagi :)

:: camner ni?aku dah start gile shopping shawl online,sape baik ati nak banjer aku?hehe ::

♥ Cik Kaseh Kiut ♥

0 you says: