tHaNkS!!

Tuesday, March 8, 2011

Rahsia Bulan Islam

Assalamualaikum...

Hari ni chek nak share ngan korang tentang Rahsia Bulan Islam yang diwakili oleh tuan tanah. Aku lahir pada 24 Julai 1986 (sile ingat dan bg hadiah ok?).so kat situ, bulan islam kelahiran aku jatuh pada 18 Zulkaedah 1406 dan telah disahkan oleh my mum (just die tak ingat berapa hari bulan). Dan result bagi mereka yang berada di bulan Zulkaedah adalah seperti berikut:

Klik untuk tumbesaran

Selepas membacanya, ya! aku akui, ada beberapa frasa di atas agak relate dengan diri aku such as "Perwatakannya pendiam" dan "Dia banyak berfikir". Aku memang jenis banyak berfikir, lantaran itu, aku agak sukar untuk membuat sesuatu keputusan, atau yg lebih tepat lagi, aku agak lambat memutuskan sesuatu pekara, itu adalah salah satu kelemahanku.

Tentang bab pendiam tu pun betul, Aku juga agak sukar memulakan sesebuah perhubungan kerana sifat pendiamku ini. Tapi, apabila ditanya kepada orang yg rapat seperti adik saya, dia mengatakan saya minah kepoh! hehehe... Maybe ngan orang yang aku tak kenali aku memang berat mulut kot.

Yes!aku juga tidaklah terlalu mempercayai ngan result diatas, Ia sama macam zodiak, i just suka-suka main aplikasi ini di facebook. Korang nak try buat tak? klik sini ok Rahsia Bulan Islam

::tak perlu percaya. just for fun ::

♥ Cik Kaseh Kiut ♥

0 you says: