tHaNkS!!

Friday, March 11, 2011

::Biar Gambar Berbicara-Majlis Graduasi Saya::


Assalamualaikum

Bole tak aku katekan bahawa entry ini adalah entry dah basi, hehe. Kenapa aku berkata demikian?sebab aku konvo 19 Februari 2011 tapi baru arini aku berkesempatan mau wat entry dan upload gambo. Tak busy pun, tapi aku tunggu gambo lain dari my kosmate, tapi nan hado! (Dorang busy keje la tu) Aku aritu memang tak bawak kamera sebab kamera antikku itu sudah layak masuk muzium aje. So ni je la gambo yang ade, aku sedut dr facebook kawan dan ade sket-sket dari kamera adik aku. Korang layan je la ok?

i tenyum sket je..nape erk?

tak bape suke pic ni, sombong tul ko erk?hehe..
alamak..tetido la plak!
part of my kosmet
cikgu dan bakal cikgu tersenyum gumbira
dengan prof kesayangan ramai..muke aku nampak sket je :(
my ex-housemate mase praktikal~windu kamoo~

::ade lg pic, tp aku dah upload dlm fb, so malas nak upload kat cni byk, t rajin i continue ok?hehe::

♥ Cik Kaseh Kiut ♥

0 you says: